Kurs Piła Sprzedaży

im lepiej ostrzysz,
tym więcej zarabiasz

Kompleksowy kurs dla ludzi sprzedaży zawierający 50 krótkich lekcji, które zrobisz w dowolnej chwili.

W programie między innymi:

Prospecting

Jak zbudować dobry powód do kontaktu, jak napisać zimnego maila i jak poprowadzić rozmowę Cold- Callingową.

Badanie potrzeb & Kwalifikacja

Jak łączyć Badanie Potrzeb z prospectingiem i na czym polega metoda BANTO.

Rozmowa handlowa & Follow up

Jak przygotować się do Rozmowy Handlowej, co jest jej sercem i co jest najważniejsze po.

Account Management

Jak dokonać segmentacji klientów i zbudować Account Plan, by klientowi pomóc się rozwijać, a tobie realizować lepsze wyniki.

Analityka

Co mierzyć, by twoja sprzedaż rosła, jak podnieść jej skuteczność, jak zbadać, które metody pozyskiwania klientów działają u ciebie najlepiej.

Mental

Jakie narzędzia pomogą ci stawiać i realizować cele, co robić, by uniknąć wypalenia i jak się motywować, gdy jest źle.

Po co Ci Piła Sprzedaży? 

Kurs pomoże Ci przyswoić i kompleksowo uzupełnić wiedzę z zakresu sprzedaży.

Skondensowana forma

Przekrojowa wiedza podzielona została na krótkie, wciągające lekcje.

Ukierunkowani eksperci

5- cioro praktyków sprzedaży, którzy stworzyli moduły oparte na swoich specjalizacjach i potężnym doświadczeniu w danych dziedzinach.

Tylko aktualna wiedza

Kurs pokrywa najbardziej aktualną wiedzę z zakresu sprzedaży. Przejdź ten kurs i sprawdź, dlaczego warto rozwijać sprzedaż doradczą.

Manual do powtórek

W ramach kursu otrzymasz podręcznik zawierający najważniejsze treści, w postaci notatek wizualnych, pozwalających w szybki i prosty sposób utrwalić najważniejsze informacje.

10

min

Mniej więcej tyle czasu zajmuje każda lekcja. Krótkie, wciągające nagrania, które pokrywają kluczowe aspekty procesu sprzedaży.

50

lekcji

Przekrojowy program edukacyjny, który przerobisz w dowolnym i dogodnym dla siebie czasie i miejscu.

5

ekspertów

Nie mamy eksperta od wszystkiego. Mamy zespół doświadczonych praktyków, realizujących tę część kursu, w której się specjalizują.

Czy już się znacie? Nasi eksperci to wysoko ocenieni prelegenci sceny Sales Angels.

Unknown-3

Michał Balcerzak

Przedsiębiorca specjalizujący się w modelowaniu sprzedaży i wykorzystujący swoje umiejętności do budowania rentownych firm i działów handlowych. Jako Opiekun Merytoryczny Kursu omówi podstawy Strategii Sprzedaży, Badanie Potrzeb i Rozmowę Handlową. Michał jest Finalistą Sales Angels 2019, wybranym jako najlepszy prelegent z grona społeczności.

Unknown-4

Joanna Wazowicz

Wieloletnia konsultantka z doświadczeniem dyrektora sprzedaży m.in. w takich firmach jak GLS czy eService Centrum Usług Płatniczych. Wykwalifikowana w negocjacjach, planowaniu biznesowym, sprzedaży, zarządzaniu i rozwoju biznesu podzieli się wiedzą nt. Account Managementu. Finalistka Sales Angels 2016.

Unknown-5

dr Ewa Hartman

Wykładowczyni MBA, Certyfikowany trener metody Points of You, kierownik studiów podyplomowych Neuro-przywództwo na Uczelni Łazarskiego w Warszawie. Regularnie pracuje z takimi firmami jak Google, HP, Cisco, KPMG, GE Healthcare, Pepsico, Veolia, PZU, Ikea Industry, Avon, ABB, JLL, AXA, Securitas. Finalistka Sales Angels 2022 omówi moduł związany z Mentalem.

Unknown-6

Tomasz Zagdan

Konsultant sprzedaży B2B wspiera szefów zespołów i zarządy w budowaniu skutecznych organizacji handlowych. Zwolennik metodycznego podejścia do sprzedaży. Swoje rekomendacje opiera na faktach: niezależnej informacji zwrotnej od klientów oraz analizie liczb. Specjalista od Analityki. Swoje doświadczenie potwierdzał pracując w Deloitte Consulting czy w firmie Canon Polska. Finalista Sales Angels 2020.

Unknown-7

Karol Bartkowski

Aktywny handlowiec, który najpierw sprzedał usługi za 100 000 000 zł, a później zaczął tego uczyć. Trener i praktyk Cold Callingu i Sprzedaży, który mówi o sobie, że ociepla zimne telefony. W kursie podzieli się wiedzą nt. Prospectingu. W marcu 2022 wystąpił na scenie Sales Angels zdobywając bardzo wysoką ocenę - 8,5.

Unknown-8

Marcin Grela

Twórca Sales Angels, headhunter pracowników działu sprzedaży, a także doświadczony handlowiec i manager sprzedaży, związany od 2014 roku z jedną z najbardziej uznanych polskich firm doradczych – 4Results. W kursie przedstawi jego zakres i podsumuje całość.

Szczegółowy program

WPROWADZENIE

Wstęp

STRATEGIA

Wstęp
Lekcja 1: 3 Filary Sprzedaży
Lekcja 2: Jak zbudować przewagi konkurencyjne?
Lekcja 3: Jak zbudować uproszczoną Buyer Personę?
Lekcja 4: Proces Sprzedaży vs Proces Zakupu
Podsumowanie rozdziału

PROSPECTING

Wstęp
Lekcja 1: Czemu Prospecting (zazwyczaj) nie działa?
Lekcja 2: Jak zbudować bazę kontaktów pod prospecting?
Lekcja 3: Jak zbudować dobry powód do kontaktu?
Lekcja 4: Jak poprowadzić rozmowę Cold Calling-ową?
Lekcja 5: Jak napisać zimnego maila?
Lekcja 6: Na czym polega kampania Cold-Mailingowa?
Lekcja 7: Na czym polega Cold LinkedIning i czym różni się od Cold Mailingu?
Lekcja 8: Na czym polega Social Selling i jak go wykorzystać do pozyskiwania nowych klientów?
Lekcja 9: Jak brać polecenia i wykorzystać je do generowania leadów?
Lekcja 10: Jak mierzyć i wyciągać wnioski z działań prospectingowych?
Praca domowa
Podsumowanie rozdziału

BADANIE POTRZEB + KWALIFIKACJA

Wstęp
Lekcja 1: Na czym polega metoda BANTO?
Lekcja 2: Jak badać potrzeby klienta?
Lekcja 3: Jak poprowadzić rozmowę, której celem jest zbadanie potrzeb klienta?
Lekcja 4: Jak łączyć badanie potrzeb z prospectingiem?
Podsumowanie rozdziału

ROZMOWA HANDLOWA + SYSTEM FOLLOW-UP

Wstęp
Lekcja 1: Na czym polegają elementy składowe rozmowy handlowej?
Lekcja 2: Co warto robić przed rozmową handlową?
Lekcja 3: Co składa się na "serce" rozmowy handlowej?
Lekcja 4: Jak warto rozpoczynać rozmowę handlową?
Lekcja 5: Jak kończyć rozmowę handlową?
Lekcja 6: Idealny świat vs Rzeczywistość. Co zrobić jeśli przed rozmową handlową nie wybadałeś potrzeb klienta?
Lekcja 7: Co warto robić po rozmowie handlowej?
Lekcja 8: Jak budować ofertę handlową?
Lekcja 9: Jak powinien wyglądać system follow-up?
Podsumowanie rozdziału

ACCOUNT MANAGEMENT

Wstęp
Lekcja 1: Account Management- randka czy związek z klientem na całe życie? Lekcja 2: Zarządzanie klientem
Lekcja 3: Czy picie kawy z klientem wystarczy do tego, aby robić biznesy?
Lekcja 4: Jak mądrze dokonać segmentacji klienta?
Lekcja 5: Budowanie dobrego planu rozwoju klienta
Lekcja 6: Jak przygotować się do spotkania z klientem?
Praca domowa

ANALITYKA

Wstęp
Lekcja 1: Analityka sprzedaży z lotu ptaka, czyli po co analityka?
Lekcja 2: Co i jak mierzyć na poziomie Prospectingu- Cold Calling?
Lekcja 3: Co i jak mierzyć na poziomie Prospectingu- Cold- Email oraz Cold LinkedIn?
Lekcja 4: Co i jak mierzyć na poziomie Sprzedaży cz.1?- Sales Velocity
Lekcja 5: Co i jak mierzyć na poziomie Sprzedaży cz.2? - Konwersje w lejku
Lekcja 6: Jak pozyskać informację zwrotną od klientów po zakupie (analiza win-loss)?
Lekcja 7: Co i jak mierzyć na poziomie Account Managementu cz.1? - Aktywności
Lekcja 8: Co i jak mierzyć na poziomie Account Managementu cz.2? - Rezultaty
Lekcja 9: Jak planować sprzedaż?
Lekcja 10: Jak planować pracę z CRM?
Lekcja 11: Po co i jak handlowiec powinien własny czas pracy?
Podsumowanie rozdziału

MENTAL

Wstęp
Lekcja 1: Co zrobić, by chciało się chcieć?
Lekcja 2: Potęga poranka, potęga wieczora
Lekcja 3: Nastawienie: Fixed mindset vs growth
Lekcja 4: Przeciwdziałanie wypaleniu, praca z odrzucenie
Lekcja 5: Techniki zaawansowane- wizualizacja, technika szklanki wody

ZAKOŃCZENIE

Jak wdrożyć wiedzę z kursu w życie?

Narzędzia w kursie 

Filmy

Podstawowym narzędziem jest krótkie skondensowane nagranie wyczerpujące dane zagadnienie.

Dokumenty

Do każdej lekcji dołączona jest notatka wizualna stanowiąca podsumowanie danego odcinka i która pozwoli ci szybko wrócić do kluczowych informacji.

Test

Na koniec kursu czeka na ciebie test. 80% poprawnych odpowiedzi pozwoli ci uzyskać certyfikat ukończenia.

Twoje kroki

01

Kup kurs

Kliknij w przycisk Zamów, opłać i czekaj na link do kursu.

02

Zrób lekcje

Zdecyduj czy uczysz się w małych krokach czy rozkładasz naukę na dłuższy czas.

03

Zdaj test i odbierz Certyfikat

Po ostatniej lekcji dostaniesz link do testu. Po uzyskaniu 80% prawidłowych wyników otrzymasz Certyfikat.

04

Wykorzystaj Manual

Notatki wizualne dołączone do lekcji zostały zebrane w Manual, który może Ci służyć szybkiemu przypomnieniu zarówno poszczególnych lekcji, jak i całych modułów.

Certyfikat potwierdzający wiedzę

Bezpośrednio po zrobieniu wszystkich lekcji Piły Sprzedaży otrzymasz link do testu opartego na przekazanych treściach.

Uzyskanie 80% poprawnych odpowiedzi to wynik, który wygeneruje dla Ciebie Certyfikat ukończenia kursu.

Możesz podzielić się nim w swoich social mediach.

FAQ

Kurs jest dla handlowców, którzy chcą być na bieżąco z aktualną wiedzą sprzedażową, dla managerów sprzedaży, którym zależy na wyrównaniu wiedzy w zespole, dla trenerów wewnętrznych, przedsiębiorców i freelancerów, którym niezbędne są kompetencje sprzedażowe.
Kurs jest dostępny na platformie Publigo, osadzonej WordPress. Link do kursu jest przesyłany na maila po dokonaniu zakupu.
Zakup jednego kursu wiąże się z dostępem dla 1 osoby. Udostępnianie kursu jest zablokowane.
Do każdej lekcji dołączana jest notatka wizualna z podsumowaniem lekcji. A na koniec kursu został dołączony manual z możliwością pobrania.

Naostrz swoją Piłę Sprzedaży.
Zdobądź kwalifikacje, które poprawią Twoją sprzedaż.