im lepiej ostrzysz,
tym więcej zarabiasz
Kompleksowy kurs dla ludzi sprzedaży zawierający 50 krótkich lekcji, które zrobisz w dowolnej chwili.
W programie między innymi:
Prospecting
Jak zbudować dobry powód do kontaktu, jak napisać zimnego maila i jak poprowadzić rozmowę Cold- Callingową.
Badanie potrzeb & Kwalifikacja
Jak łączyć Badanie Potrzeb z prospectingiem i na czym polega metoda BANTO.
Rozmowa handlowa & Follow up
Jak przygotować się do Rozmowy Handlowej, co jest jej sercem i co jest najważniejsze po.
Account Management
Jak dokonać segmentacji klientów i zbudować Account Plan, by klientowi pomóc się rozwijać, a tobie realizować lepsze wyniki.
Analityka
Co mierzyć, by twoja sprzedaż rosła, jak podnieść jej skuteczność, jak zbadać, które metody pozyskiwania klientów działają u ciebie najlepiej.
Mental
Jakie narzędzia pomogą ci stawiać i realizować cele, co robić, by uniknąć wypalenia i jak się motywować, gdy jest źle.
Po co Ci Piła Sprzedaży?
Kurs pomoże Ci przyswoić i kompleksowo uzupełnić wiedzę z zakresu sprzedaży.
Skondensowana forma
Przekrojowa wiedza podzielona została na krótkie, wciągające lekcje.
Ukierunkowani eksperci
5- cioro praktyków sprzedaży, którzy stworzyli moduły oparte na swoich specjalizacjach i potężnym doświadczeniu w danych dziedzinach.
Tylko aktualna wiedza
Kurs pokrywa najbardziej aktualną wiedzę z zakresu sprzedaży. Przejdź ten kurs i sprawdź, dlaczego warto rozwijać sprzedaż doradczą.
Manual do powtórek
W ramach kursu otrzymasz podręcznik zawierający najważniejsze treści, w postaci notatek wizualnych, pozwalających w szybki i prosty sposób utrwalić najważniejsze informacje.
10
min
Mniej więcej tyle czasu zajmuje każda lekcja. Krótkie, wciągające nagrania, które pokrywają kluczowe aspekty procesu sprzedaży.
50
lekcji
Przekrojowy program edukacyjny, który przerobisz w dowolnym i dogodnym dla siebie czasie i miejscu.
5
ekspertów
Nie mamy eksperta od wszystkiego. Mamy zespół doświadczonych praktyków, realizujących tę część kursu, w której się specjalizują.
Czy już się znacie? Nasi eksperci to wysoko ocenieni prelegenci sceny Sales Angels.
Michał Balcerzak
Przedsiębiorca specjalizujący się w modelowaniu sprzedaży i wykorzystujący swoje umiejętności do budowania rentownych firm i działów handlowych. Jako Opiekun Merytoryczny Kursu omówi podstawy Strategii Sprzedaży, Badanie Potrzeb i Rozmowę Handlową. Michał jest Finalistą Sales Angels 2019, wybranym jako najlepszy prelegent z grona społeczności.
Joanna Wazowicz
Wieloletnia konsultantka z doświadczeniem dyrektora sprzedaży m.in. w takich firmach jak GLS czy eService Centrum Usług Płatniczych. Wykwalifikowana w negocjacjach, planowaniu biznesowym, sprzedaży, zarządzaniu i rozwoju biznesu podzieli się wiedzą nt. Account Managementu. Finalistka Sales Angels 2016.
dr Ewa Hartman
Wykładowczyni MBA, Certyfikowany trener metody Points of You, kierownik studiów podyplomowych Neuro-przywództwo na Uczelni Łazarskiego w Warszawie. Regularnie pracuje z takimi firmami jak Google, HP, Cisco, KPMG, GE Healthcare, Pepsico, Veolia, PZU, Ikea Industry, Avon, ABB, JLL, AXA, Securitas. Finalistka Sales Angels 2022 omówi moduł związany z Mentalem.
Tomasz Zagdan
Konsultant sprzedaży B2B wspiera szefów zespołów i zarządy w budowaniu skutecznych organizacji handlowych. Zwolennik metodycznego podejścia do sprzedaży. Swoje rekomendacje opiera na faktach: niezależnej informacji zwrotnej od klientów oraz analizie liczb. Specjalista od Analityki. Swoje doświadczenie potwierdzał pracując w Deloitte Consulting czy w firmie Canon Polska. Finalista Sales Angels 2020.
Karol Bartkowski
Aktywny handlowiec, który najpierw sprzedał usługi za 100 000 000 zł, a później zaczął tego uczyć. Trener i praktyk Cold Callingu i Sprzedaży, który mówi o sobie, że ociepla zimne telefony. W kursie podzieli się wiedzą nt. Prospectingu. W marcu 2022 wystąpił na scenie Sales Angels zdobywając bardzo wysoką ocenę - 8,5.
Marcin Grela
Twórca Sales Angels, headhunter pracowników działu sprzedaży, a także doświadczony handlowiec i manager sprzedaży, związany od 2014 roku z jedną z najbardziej uznanych polskich firm doradczych – 4Results. W kursie przedstawi jego zakres i podsumuje całość.
Szczegółowy program
WPROWADZENIE
Wstęp
STRATEGIA
Wstęp
Lekcja 1: 3 Filary Sprzedaży
Lekcja 2: Jak zbudować przewagi konkurencyjne?
Lekcja 3: Jak zbudować uproszczoną Buyer Personę?
Lekcja 4: Proces Sprzedaży vs Proces Zakupu
Podsumowanie rozdziału
PROSPECTING
Wstęp
Lekcja 1: Czemu Prospecting (zazwyczaj) nie działa?
Lekcja 2: Jak zbudować bazę kontaktów pod prospecting?
Lekcja 3: Jak zbudować dobry powód do kontaktu?
Lekcja 4: Jak poprowadzić rozmowę Cold Calling-ową?
Lekcja 5: Jak napisać zimnego maila?
Lekcja 6: Na czym polega kampania Cold-Mailingowa?
Lekcja 7: Na czym polega Cold LinkedIning i czym różni się od Cold Mailingu?
Lekcja 8: Na czym polega Social Selling i jak go wykorzystać do pozyskiwania nowych klientów?
Lekcja 9: Jak brać polecenia i wykorzystać je do generowania leadów?
Lekcja 10: Jak mierzyć i wyciągać wnioski z działań prospectingowych?
Praca domowa
Podsumowanie rozdziału
BADANIE POTRZEB + KWALIFIKACJA
Wstęp
Lekcja 1: Na czym polega metoda BANTO?
Lekcja 2: Jak badać potrzeby klienta?
Lekcja 3: Jak poprowadzić rozmowę, której celem jest zbadanie potrzeb klienta?
Lekcja 4: Jak łączyć badanie potrzeb z prospectingiem?
Podsumowanie rozdziału
ROZMOWA HANDLOWA + SYSTEM FOLLOW-UP
Wstęp
Lekcja 1: Na czym polegają elementy składowe rozmowy handlowej?
Lekcja 2: Co warto robić przed rozmową handlową?
Lekcja 3: Co składa się na "serce" rozmowy handlowej?
Lekcja 4: Jak warto rozpoczynać rozmowę handlową?
Lekcja 5: Jak kończyć rozmowę handlową?
Lekcja 6: Idealny świat vs Rzeczywistość. Co zrobić jeśli przed rozmową handlową nie wybadałeś potrzeb klienta?
Lekcja 7: Co warto robić po rozmowie handlowej?
Lekcja 8: Jak budować ofertę handlową?
Lekcja 9: Jak powinien wyglądać system follow-up?
Podsumowanie rozdziału
ACCOUNT MANAGEMENT
Wstęp
Lekcja 1: Account Management- randka czy związek z klientem na całe życie?
Lekcja 2: Zarządzanie klientem
Lekcja 3: Czy picie kawy z klientem wystarczy do tego, aby robić biznesy?
Lekcja 4: Jak mądrze dokonać segmentacji klienta?
Lekcja 5: Budowanie dobrego planu rozwoju klienta
Lekcja 6: Jak przygotować się do spotkania z klientem?
Praca domowa
ANALITYKA
Wstęp
Lekcja 1: Analityka sprzedaży z lotu ptaka, czyli po co analityka?
Lekcja 2: Co i jak mierzyć na poziomie Prospectingu- Cold Calling?
Lekcja 3: Co i jak mierzyć na poziomie Prospectingu- Cold- Email oraz Cold LinkedIn?
Lekcja 4: Co i jak mierzyć na poziomie Sprzedaży cz.1?- Sales Velocity
Lekcja 5: Co i jak mierzyć na poziomie Sprzedaży cz.2? - Konwersje w lejku
Lekcja 6: Jak pozyskać informację zwrotną od klientów po zakupie (analiza win-loss)?
Lekcja 7: Co i jak mierzyć na poziomie Account Managementu cz.1? - Aktywności
Lekcja 8: Co i jak mierzyć na poziomie Account Managementu cz.2? - Rezultaty
Lekcja 9: Jak planować sprzedaż?
Lekcja 10: Jak planować pracę z CRM?
Lekcja 11: Po co i jak handlowiec powinien własny czas pracy?
Podsumowanie rozdziału
MENTAL
Wstęp
Lekcja 1: Co zrobić, by chciało się chcieć?
Lekcja 2: Potęga poranka, potęga wieczora
Lekcja 3: Nastawienie: Fixed mindset vs growth
Lekcja 4: Przeciwdziałanie wypaleniu, praca z odrzucenie
Lekcja 5: Techniki zaawansowane- wizualizacja, technika szklanki wody
ZAKOŃCZENIE
Jak wdrożyć wiedzę z kursu w życie?
Narzędzia w kursie
Filmy
Podstawowym narzędziem jest krótkie skondensowane nagranie wyczerpujące dane zagadnienie.
Dokumenty
Do każdej lekcji dołączona jest notatka wizualna stanowiąca podsumowanie danego odcinka i która pozwoli ci szybko wrócić do kluczowych informacji.
Test
Na koniec kursu czeka na ciebie test. 80% poprawnych odpowiedzi pozwoli ci uzyskać certyfikat ukończenia.
Twoje kroki
01
Kup kurs
Kliknij w przycisk Zamów, opłać i czekaj na link do kursu.
02
Zrób lekcje
Zdecyduj czy uczysz się w małych krokach czy rozkładasz naukę na dłuższy czas.
03
Zdaj test i odbierz Certyfikat
Po ostatniej lekcji dostaniesz link do testu. Po uzyskaniu 80% prawidłowych wyników otrzymasz Certyfikat.
04
Wykorzystaj Manual
Notatki wizualne dołączone do lekcji zostały zebrane w Manual, który może Ci służyć szybkiemu przypomnieniu zarówno poszczególnych lekcji, jak i całych modułów.
Certyfikat potwierdzający wiedzę
Bezpośrednio po zrobieniu wszystkich lekcji Piły Sprzedaży otrzymasz link do testu opartego na przekazanych treściach.
Uzyskanie 80% poprawnych odpowiedzi to wynik, który wygeneruje dla Ciebie Certyfikat ukończenia kursu.
Możesz podzielić się nim w swoich social mediach.