Kurs Piła Sprzedaży

im lepiej ostrzysz,
tym więcej zarabiasz

Kompleksowy kurs dla ludzi sprzedaży zawierający 50 krótkich lekcji, które zrobisz w dowolnej chwili.

W programie między innymi:

Prospecting

Jak zbudować dobry powód do kontaktu, jak napisać zimnego maila i jak poprowadzić rozmowę Cold- Callingową.

Badanie potrzeb & Kwalifikacja

Jak łączyć Badanie Potrzeb z prospectingiem i na czym polega metoda BANTO.

Rozmowa handlowa & Follow up

Jak przygotować się do Rozmowy Handlowej, co jest jej sercem i co jest najważniejsze po.

Account Management

Jak dokonać segmentacji klientów i zbudować Account Plan, by klientowi pomóc się rozwijać, a tobie realizować lepsze wyniki.

Analityka

Co mierzyć, by twoja sprzedaż rosła, jak podnieść jej skuteczność, jak zbadać, które metody pozyskiwania klientów działają u ciebie najlepiej.

Mental

Jakie narzędzia pomogą ci stawiać i realizować cele, co robić, by uniknąć wypalenia i jak się motywować, gdy jest źle.

Po co Ci Piła Sprzedaży? 

Kurs pomoże Ci przyswoić i kompleksowo uzupełnić wiedzę z zakresu sprzedaży.

Skondensowana forma

Przekrojowa wiedza podzielona została na krótkie, wciągające lekcje.

Ukierunkowani eksperci

5- cioro praktyków sprzedaży, którzy stworzyli moduły oparte na swoich specjalizacjach i potężnym doświadczeniu w danych dziedzinach.

Tylko aktualna wiedza

Kurs pokrywa najbardziej aktualną wiedzę z zakresu sprzedaży. Przejdź ten kurs i sprawdź, dlaczego warto rozwijać sprzedaż doradczą.

Manual do powtórek

W ramach kursu otrzymasz podręcznik zawierający najważniejsze treści, w postaci notatek wizualnych, pozwalających w szybki i prosty sposób utrwalić najważniejsze informacje.

10

min

Mniej więcej tyle czasu zajmuje każda lekcja. Krótkie, wciągające nagrania, które pokrywają kluczowe aspekty procesu sprzedaży.

50

lekcji

Przekrojowy program edukacyjny, który przerobisz w dowolnym i dogodnym dla siebie czasie i miejscu.

5

ekspertów

Nie mamy eksperta od wszystkiego. Mamy zespół doświadczonych praktyków, realizujących tę część kursu, w której się specjalizują.

Czy już się znacie? Nasi eksperci to wysoko ocenieni prelegenci sceny Sales Angels.

Unknown-3

Michał Balcerzak

Przedsiębiorca specjalizujący się w modelowaniu sprzedaży i wykorzystujący swoje umiejętności do budowania rentownych firm i działów handlowych. Jako Opiekun Merytoryczny Kursu omówi podstawy Strategii Sprzedaży, Badanie Potrzeb i Rozmowę Handlową. Michał jest Finalistą Sales Angels 2019, wybranym jako najlepszy prelegent z grona społeczności.

Unknown-4

Joanna Wazowicz

Wieloletnia konsultantka z doświadczeniem dyrektora sprzedaży m.in. w takich firmach jak GLS czy eService Centrum Usług Płatniczych. Wykwalifikowana w negocjacjach, planowaniu biznesowym, sprzedaży, zarządzaniu i rozwoju biznesu podzieli się wiedzą nt. Account Managementu. Finalistka Sales Angels 2016.

Unknown-5

dr Ewa Hartman

Wykładowczyni MBA, Certyfikowany trener metody Points of You, kierownik studiów podyplomowych Neuro-przywództwo na Uczelni Łazarskiego w Warszawie. Regularnie pracuje z takimi firmami jak Google, HP, Cisco, KPMG, GE Healthcare, Pepsico, Veolia, PZU, Ikea Industry, Avon, ABB, JLL, AXA, Securitas. Finalistka Sales Angels 2022 omówi moduł związany z Mentalem.

Unknown-6

Tomasz Zagdan

Konsultant sprzedaży B2B wspiera szefów zespołów i zarządy w budowaniu skutecznych organizacji handlowych. Zwolennik metodycznego podejścia do sprzedaży. Swoje rekomendacje opiera na faktach: niezależnej informacji zwrotnej od klientów oraz analizie liczb. Specjalista od Analityki. Swoje doświadczenie potwierdzał pracując w Deloitte Consulting czy w firmie Canon Polska. Finalista Sales Angels 2020.

Unknown-7

Karol Bartkowski

Aktywny handlowiec, który najpierw sprzedał usługi za 100 000 000 zł, a później zaczął tego uczyć. Trener i praktyk Cold Callingu i Sprzedaży, który mówi o sobie, że ociepla zimne telefony. W kursie podzieli się wiedzą nt. Prospectingu. W marcu 2022 wystąpił na scenie Sales Angels zdobywając bardzo wysoką ocenę - 8,5.

Unknown-8

Marcin Grela

Twórca Sales Angels, headhunter pracowników działu sprzedaży, a także doświadczony handlowiec i manager sprzedaży, związany od 2014 roku z jedną z najbardziej uznanych polskich firm doradczych – 4Results. W kursie przedstawi jego zakres i podsumuje całość.

Szczegółowy program

WPROWADZENIE

Wstęp

STRATEGIA

Wstęp
Lekcja 1: 3 Filary Sprzedaży
Lekcja 2: Jak zbudować przewagi konkurencyjne?
Lekcja 3: Jak zbudować uproszczoną Buyer Personę?
Lekcja 4: Proces Sprzedaży vs Proces Zakupu
Podsumowanie rozdziału

PROSPECTING

Wstęp
Lekcja 1: Czemu Prospecting (zazwyczaj) nie działa?
Lekcja 2: Jak zbudować bazę kontaktów pod prospecting?
Lekcja 3: Jak zbudować dobry powód do kontaktu?
Lekcja 4: Jak poprowadzić rozmowę Cold Calling-ową?
Lekcja 5: Jak napisać zimnego maila?
Lekcja 6: Na czym polega kampania Cold-Mailingowa?
Lekcja 7: Na czym polega Cold LinkedIning i czym różni się od Cold Mailingu?
Lekcja 8: Na czym polega Social Selling i jak go wykorzystać do pozyskiwania nowych klientów?
Lekcja 9: Jak brać polecenia i wykorzystać je do generowania leadów?
Lekcja 10: Jak mierzyć i wyciągać wnioski z działań prospectingowych?
Praca domowa
Podsumowanie rozdziału

BADANIE POTRZEB + KWALIFIKACJA

Wstęp
Lekcja 1: Na czym polega metoda BANTO?
Lekcja 2: Jak badać potrzeby klienta?
Lekcja 3: Jak poprowadzić rozmowę, której celem jest zbadanie potrzeb klienta?
Lekcja 4: Jak łączyć badanie potrzeb z prospectingiem?
Podsumowanie rozdziału

ROZMOWA HANDLOWA + SYSTEM FOLLOW-UP

Wstęp
Lekcja 1: Na czym polegają elementy składowe rozmowy handlowej?
Lekcja 2: Co warto robić przed rozmową handlową?
Lekcja 3: Co składa się na "serce" rozmowy handlowej?
Lekcja 4: Jak warto rozpoczynać rozmowę handlową?
Lekcja 5: Jak kończyć rozmowę handlową?
Lekcja 6: Idealny świat vs Rzeczywistość. Co zrobić jeśli przed rozmową handlową nie wybadałeś potrzeb klienta?
Lekcja 7: Co warto robić po rozmowie handlowej?
Lekcja 8: Jak budować ofertę handlową?
Lekcja 9: Jak powinien wyglądać system follow-up?
Podsumowanie rozdziału

ACCOUNT MANAGEMENT

Wstęp
Lekcja 1: Account Management- randka czy związek z klientem na całe życie? Lekcja 2: Zarządzanie klientem
Lekcja 3: Czy picie kawy z klientem wystarczy do tego, aby robić biznesy?
Lekcja 4: Jak mądrze dokonać segmentacji klienta?
Lekcja 5: Budowanie dobrego planu rozwoju klienta
Lekcja 6: Jak przygotować się do spotkania z klientem?
Praca domowa

ANALITYKA

Wstęp
Lekcja 1: Analityka sprzedaży z lotu ptaka, czyli po co analityka?
Lekcja 2: Co i jak mierzyć na poziomie Prospectingu- Cold Calling?
Lekcja 3: Co i jak mierzyć na poziomie Prospectingu- Cold- Email oraz Cold LinkedIn?
Lekcja 4: Co i jak mierzyć na poziomie Sprzedaży cz.1?- Sales Velocity
Lekcja 5: Co i jak mierzyć na poziomie Sprzedaży cz.2? - Konwersje w lejku
Lekcja 6: Jak pozyskać informację zwrotną od klientów po zakupie (analiza win-loss)?
Lekcja 7: Co i jak mierzyć na poziomie Account Managementu cz.1? - Aktywności
Lekcja 8: Co i jak mierzyć na poziomie Account Managementu cz.2? - Rezultaty
Lekcja 9: Jak planować sprzedaż?
Lekcja 10: Jak planować pracę z CRM?
Lekcja 11: Po co i jak handlowiec powinien własny czas pracy?
Podsumowanie rozdziału

MENTAL

Wstęp
Lekcja 1: Co zrobić, by chciało się chcieć?
Lekcja 2: Potęga poranka, potęga wieczora
Lekcja 3: Nastawienie: Fixed mindset vs growth
Lekcja 4: Przeciwdziałanie wypaleniu, praca z odrzucenie
Lekcja 5: Techniki zaawansowane- wizualizacja, technika szklanki wody

ZAKOŃCZENIE

Jak wdrożyć wiedzę z kursu w życie?

Narzędzia w kursie 

Filmy

Podstawowym narzędziem jest krótkie skondensowane nagranie wyczerpujące dane zagadnienie.

Dokumenty

Do każdej lekcji dołączona jest notatka wizualna stanowiąca podsumowanie danego odcinka i która pozwoli ci szybko wrócić do kluczowych informacji.

Test

Na koniec kursu czeka na ciebie test. 80% poprawnych odpowiedzi pozwoli ci uzyskać certyfikat ukończenia.

Twoje kroki

01

Kup kurs

Kliknij w przycisk Zamów, opłać i czekaj na link do kursu.

02

Zrób lekcje

Zdecyduj czy uczysz się w małych krokach czy rozkładasz naukę na dłuższy czas.

03

Zdaj test i odbierz Certyfikat

Po ostatniej lekcji dostaniesz link do testu. Po uzyskaniu 80% prawidłowych wyników otrzymasz Certyfikat.

04

Wykorzystaj Manual

Notatki wizualne dołączone do lekcji zostały zebrane w Manual, który może Ci służyć szybkiemu przypomnieniu zarówno poszczególnych lekcji, jak i całych modułów.

Certyfikat potwierdzający wiedzę

Bezpośrednio po zrobieniu wszystkich lekcji Piły Sprzedaży otrzymasz link do testu opartego na przekazanych treściach.

Uzyskanie 80% poprawnych odpowiedzi to wynik, który wygeneruje dla Ciebie Certyfikat ukończenia kursu.

Możesz podzielić się nim w swoich social mediach.

FAQ

Kurs jest dla handlowców, którzy chcą być na bieżąco z aktualną wiedzą sprzedażową, dla managerów sprzedaży, którym zależy na wyrównaniu wiedzy w zespole, dla trenerów wewnętrznych, przedsiębiorców i freelancerów, którym niezbędne są kompetencje sprzedażowe.
Kurs jest dostępny na platformie Publigo, osadzonej WordPress. Link do kursu jest przesyłany na maila po dokonaniu zakupu.
Zakup jednego kursu wiąże się z dostępem dla 1 osoby. Udostępnianie kursu jest zablokowane.
Do każdej lekcji dołączana jest notatka wizualna z podsumowaniem lekcji. A na koniec kursu został dołączony manual z możliwością pobrania.
Tak, dostęp do kursu jest ograniczony. 
Wszyscy obecni uczestnicy kursu mają dostęp do jego materiałów do dnia 31 grudnia 2025 r. Uczestnicy, którzy zakupią kurs po 10 marca 2025 r., mają dostęp do materiałów przez 12 miesięcy od daty zakupu. Po upływie wskazanych okresów dostęp do kursu zostanie automatycznie zakończony.

Naostrz swoją Piłę Sprzedaży.
Zdobądź kwalifikacje, które poprawią Twoją sprzedaż.